Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 20 sierpnia 2016

19 sierpień

Hejo Hejo...
miałem się wczoraj do Was odezwać jednak dzionek był wręcz okropny..
płacz... jedzonko... płacz i tak c
ały dzień ...
dziś już lepiej choć nie odbyło się bez "płaczowej afery "...
ciut lepiej i humorek lepszy...
dziś nadrabiam zaległości i chce Wam o czymś opowiedzieć...
Mój kochany tatulek mało się tu pojawia ale wiecie...praca,obowiązki i często go poprostu z nami nie ma...
jest wtedy ciężko zarówno mi jak i mamci na której głowe spadają obowiązki dnia codziennego ale zajęcie się mną - ksieciuniem z którym nie zawsze jest łatwo...
gdy już wraca nie chce go wypuszczać z moich rączek a raczej ja nie chce aby mnie zostawial i jak tylko znika z moich oczyskow robię afery bo ja go poprostu Kocham i chciałbym by był cały czas...
ale cóż...
tak to jest :-(
no dobra musze opowiedzieć o czymś ważnym...
tatuś i ja będziemy w takim fajnym kalendarzyku gdzie inni tatusiowie będą pokazywać że życie z takimi chorymi szkrabami jak ja jest fajne...
więcej o projekcie tu :
https://m.facebook.com/fundacjajozef/
zastanawiacie się pewnie co to za cuda w tych ramkach?
to piękne koszulki z autografami jakie podarował nam Wujo Jacek na licytację... już niebawem ruszy aukcja na charytatywni allegro...
ktoś chętny ?
bądźcie czujni ...
Dziękuję sklepowi DaVinci z Nowego Sacza za piękna oprawę :-)
ale się rozpisałem... no to teraz już pora zmykac chrapciac. ..
buźiaki w nosalki pa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz