Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 24 września 2016

19 wrzesień

pewnie już od rana zaglądacie co o mnie słychać a więc ogłaszam...
JEST CIUT LEPIEJ...
przespałem całą noc,
gorączki brak,
badanka z krwinki w miarę ok
zrobiłem się kontaktowy,
a co najważniejsze zjadłem całe 100 ml nutridrinka 😊😊
w moich oczach jest wkoncu ŻYCIE
Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie i w wiarę we mnie :-)
odezwę się wieczorkiem bo teraz muszę uciekać na kolejne badanka
buziaki w nosalki pa



jak to piękne Wujo dziś powiedział "oczy są zwierciadłem duszy" a więc moja dusza ma się lepiej:-)
czy wy też tak uważacie??
jest lepiej..
apetyt wrócił-powoli zaczynam zjadać "moje jedzonko"
humorek też wraca bo małe uśmiechy się pojawiają...
oby tak cały czas do przodu :-)
odksztuszam flegmule jak tylko mogę ale osłabienie nie pozwala na jakis szał...
mamcia oklepuje moje plecki i do tego inhalacja no i walka z flegmula trwa....
antybiotyk do rączki też swoje korzyści przynosi:-)
oby nockę przetrwać ...
buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz