Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 26 października 2016

24 październik




a dziś...
dziś Dzień szalony...
po sniadanku spacerek -spotkalismy biedronke ktora przynosi szczescie a ja mam je obok siebie- mamcia i tatulek wystarczaja mi za kazde inne szczescie ...
a potem...
po wciśnięciu tyłeczka w taki kolorowy kombinezon wyruszyłem piętro niżej aby pobrykac w baseniku...
i...
cały basenik tylko mój i tatusia...
prawie jak jakiś VIP hihi :-)
migulcem do mini baseniku z ciepłą wodą a tam...
pochlapałem wody troszkę tu i tam..
ta radość i to zadowolenie że mogę ciałkiem poszaleć, tak po swojemu:-)
uśmiech od ucha do ucha...
teraz to tako rozluźniony można uciekać chrapciac i ładować bateryjki na jutrzejszy dzień...
buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz