Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 26 października 2016

25 październik

ostatni dzień więc trzeba go wykorzystać na maksa bo od jutra powrót do szarej rzeczywistości i do obowiązków...
dziś po sniadanku wyprawa w...








 w poszukiwaniu Księżniczki...tak ..
ja Ksieciunio chciałem znalesc swoją te jedyna księżniczkę...
podróż do zamku w Niedzicy...
pod bramę zajęchałem swoim pojazdem a potem...
u mamci i tatusia na raczkach zwiedzałem całe zamczysko w poszukiwaniu tej jedynej...
"wolałem" ją
,machałem rączka przez okienko,
zaglądałem do każdego pokoiku a nawet do ciemnych lochów gdzie ponoć przechowywali Zbója Janosika,
z tarasu szukałem jej w którejs z wieżyczek ale niestety...
Księżniczka ukryła sie tak że jej nie odnalazłem...
no i nic ...
może innym razem uda się...

widoki piękne, pogoda piękna ale i ten zapach wody ...
akumulatorki załadowane siłą do dalszej walki o zdrówko...
i muszę się Wam pochwalić że całą drogę nie marudziłem a wręcz przeciwnie- grzecznie "siedziałem " na swoim tronie oglądając piękne widoki :-)
polecam Wam wycieczki w to piękne miejsce ale pamiętajcie że jeżeli spotkacie Księżniczkę w zamku opowiedzcie jej o mnie ze tam byłem i jej szukałem;-)
a teraz uciekam buziaki w nosalki pa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz