Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 1 grudnia 2016

29 listopad

witajcie..PROSZĘ PRZECZYTAJCIE DO KONCA
witam Was po całym dniu walki z choróbstwem...
oj nie jest łatwo ale rączki rodziców działają takie cuda że tylko w ich objęciach można zasnąć i regenerowac siły do walki ...
mam potężny katarek - tak sędzi głęboko że nawet mój magiczny odciągacz kózek z nosa nie daje rady... siedzi w zatokach i nie chce wyjść ale my się z nim rozprawimy!!
gorączka wczoraj doszła do 39.3 i już zaczęły się pojawiac drgawki ale szybko poszly w ruch okłady lekarstwa i na początku się zakończyło...
uff..
nie wiecie jaka ulga była jak było po...
gdyby dalej nie przechodziło pewnie czekał by mnie szpital a wiecie że zawsze walcze do końca aby unikać tej ostateczności...
pulsoksymert pilnował mnie cała noc...
do tego czujnik temperatury który zaczął odzywać się koło godziny 2 w nocy ale znowu kolejna dawka leków i po...
humorek mi dopisuje ...
apetyt w miarę ok choć raz niestety zwymiotowalem jedzonko...
jestem trochę śpiący i rozluźniony ale to pewnie działanie leków...
oj gdyby tak moje ciałko było rozluźnione cały czas a nie życie w spastyce:-(
Chciałem Was serdecznie zaprosić na wydarzonko na fb -kiemrasz z którego dochód w 100% trafia na moje subkonto w fundacji Zdazyc z pomoca a tam

będzie wspierał moje dalsze leczenie.. .
można mieć coś fajnego, wesprzeć Mikołaja w prezencie np pod choinkę a na dodatek przed świętami uszczęśliwić takiego Gościa jak ja :-)
początkiem roku chce wyruszyć na kolejny turnusik do Michalkowa aby nabrać nowych umiejętności więc będzie to kolejny spory wydatek ale dla tych małych sukcesikow wiem że warto walczyć...
ale się rozpisałem...
no dobra kończę już...
oto link do wydarzenia
https://m.facebook.com/events/1831096073777984
PROSZE ZPARASZAJCIE ZNAJOMYCH UDOSTĘPNIAJCIE I WSPIERAJCIE:-)
całe info w wydarzeniu
a na początek karteczki świąteczne wykonane przez mamcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz