Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 4 stycznia 2017

1 Styczeń

Witajcie w Nowym Roku 😊😊😊
Udało mi się nawet oglądnąć pokaż światełek które już wiem że się nazywają fajerwerki...
Wieczorkiem ubrali mnie rodzice i na zewnątrz...
myślę "tak ciemno, pora spać a nie spacery " ...
jak już zobaczyłem co się szykuje to uśmiech odrazu pojawił się na mojej buzi... 😊😊😊
I ZACZĘŁO SIĘ...
ach ta radość w moich oczach i uśmiech...
potem drzemka i pobudka w sam raz pożegnanie starego i przywitanie nowego roku 😊😊
Tym razem jak ksieciunio "siedziałem " w okienku i oglądałem znowu fajerwerki ...
i znowu radość...
Zanim tatuś wrócił to ja już zasnąłem na mamci raczkach...




I czymś Wam muszę się pochwalić...
Dawno tak spokojnie nie przespałem nocki..
Czyzby nowy rok zapowiadal wkońcu spokojne nocki ??
Okaże się w przyszłości...
Teraz uciekam chrapciac bo od jutra obowiązki ..
PS
DZIĘKUJĘ za życzenia 👏
Buźki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz