Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 8 stycznia 2017

6  styczeń

Hejo Hejo:-)
Od rana ciężka praca z Wujciem i jak zwykle zadowolonie:-)
Nie ma to jak wygibaski i choć chwilowe rozluźnienie:-)
Dziś udało mi się podeprzec na łokciach i utrzymać ciałko w takiej pozycji a to już coś 😊
Potem nastał czas lenistwa do wieczoru kiedy to z Tatulkiem kibicowalem Pana latających na nartach...
dla mnie to najwięcej frajdy sprawiają brawa i trąbki ale i z zwyciestwa się ucieszyłem naszych Polaków 💪💪💪
Walczyli do końca i wygrali -tak jak ja walczę 😀
A teraz zmykam pa
Buźiaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz