Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 11 stycznia 2017

9 styczeń
 

Hejo Hejo...
Początek tygodnia to początek ciężkiej pracy...
Z rana zajęcia z Ciocia Marysia obiadek i zaraz wizyta Wuja Michała na wygibaski...
Dawno go nie było bo chorował ale wkońcu dotarł do mnie :-)
Nauka trzymania główki potem siedzenie a na końcu urwisowania:-)
Miałem iść na saneczki ale cóż...
Flegmula znowu sobie o mnie przypomniała...
2 razy wymioty - ale to i lepiej bo paskuda nie siedzi w oskrzelach i nie rodzą się tam bakteryjki i inne paskudztwa...
Uczyłem się dziś jeść pomarańcze i mi to nawet nawet wychodzilo...
nowy smak ..
nowa konsystencja
a przede wszystkim ten piękny zapach..



Uciekam chrapciac bo kolejną noc z rzędu urwisuje...
Buziaki w nosalki pa
Przypominam Wam o mojej prośbie do Was o przekazanie 1% podatku dla mojej osóbki...
Jeżeli chcecie wiedzieć kolejne moje postępy proszę pomóżcie mi...
Bez Waszego wsparcia nie będzie to możliwe
Wystarczy wpisać
KRS 0000037904
a w okienku "cel szczegółowy 13512 NOSAL KACPER ANTONI "
paaaapaaaa
Dziękuję za nakrętki z przedszkola W Kamionce Wielkiej "akademia uśmiechu "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz