Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 28 kwietnia 2017

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.26 kwiecień

Witajcie...

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal. Oto i ja ( no i mamcia)...
Król zębul I 😊😊😊
Uśmiech jest ale taki pod fotke...
Ogólnie noce są ciężkie bo budzę sie średnio co 1.5 h i albo jedzonko żądam albo piciu ...
Żądam to znaczy robię aferę na cały domek... no ma być tu i teraz jak król ząbul żąda 😀😀
I to nie ma wyjaśnień że trzeba coś podgrzać coś dosypac -ma być już i koniec ...
A w dzień...
To wygibaski z Wujami to z Ciociami...
W poniedziałek zrobiłem aferę na całą szkole bo chciałem i tam rządzić a ciocia nie uległa no i zaczęło się ...
Po ok. 15 minutach stwierdziłem że to nic nie da i niestety ...
król zębul musiał się poddać...
Ale potem już było fajnie ...
Poćwiczylem, trochę obrażony na ciocie i mamę która mnie nie wsparla ale na końcu już z uśmiechem piątki przybijalem...
Bo Wam coś powiem ...
Już tak fajnie ruszam ta moje lewa rączka że wszyscy ja chwala...
Jeszcze trzeba popracować nad uparta prawa bo jak już wymyślę po co one obydwie są to może i za nimi pójdzie wkońcu głowa ( choć i z trzymaniem jej jest ciut lepiej)
W dzień mam jakieś takie humory że gdy tylko zobaczę że jestem sam to zaczynam płakać...
Ale to pewnie dlatego że nie ma z nami tatulka i nie ma z kim "pogadać "o męskich sprawach i się przytulić...
Wieczorkiem gadam z Tatulkiem przez telefon ale to nie to samo co tatulek w domciu...
Niestety praca go wezwała..
No cóż ...
Aby były pieniążki na moja rehabilitację musi tak niestety być...

Dziękuję za nakrętki które odebrała mamcia od Was ...
Szkole podstawowej nr .3 w Nowym Sączu oraz Cioci z ulicy Jamnickiej:-)
Każdemu kto podrzuca je do babci też Dziękuję;-)

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.
Ostatnie godziny zostały na przekazanie 1%
Przypominam...
Krs 0000037904
Cel szczegółowy: 13512 Nosal Kacper Antoni

Buziaki w nosalki pa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz