Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 13 kwietnia 2017

2 kwiecień

Mamuśka!!!
Okulary!!
No i tak właśnie dziś spędziłem dzień...
W nocy chrapcialem w moim łóżeczku z Wiktoria a od samego ranka...
Spacery spacery...
Wiki smigała na hulajnodze a ja jej kibicowalem ze swojego wózeczka...
Dziś pogoda jak w upalne letnie dni więc do domku tylko na jedzonko i Buch...
znowu świeże powietrze a przy okazji może buzię mi opali i wyjdą znowu moje piegi :-)
Okularki mamcia mi założyła i w słoneczku było lepiej ale niestety muszę coś wymyślec bo wiecie...
główki nie trzymam ale za to kręce nią na lewo i prawo i poprostu okularki za tym nie nadarzaja i zmykają mi z mojego nosalka...
Hmmm
Może Wy macie jakiś pomysł jak ulokowac je na moim Nosalku aby nie uciekaly...
Zacznie się sezon spacerkowy a bez nich nie dam rady bo "buda"z wózka to nie dla mnie rzecz gdyż muszę mieć świat widoczny wokół siebie ...
bez "widoku"uaktywnia się patologicznych odruch moro którego muszę jak najbardziej unikać więc sami widzicie..
Okularki niezbędne...
A przy okazji świąt inaczej się widzi:-)
Jutro od samego ranka wygibaski potem zajęcia z Ciocia a na koniec dnia szkola więc uciekam chrapciac
...


Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz