Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 17 czerwca 2017

16 czerwca


Michałkowo
de end
Wróciłem do domku ...
Niestety nie obyło się bez problemów...
Tradycyjnie dopadło mnie zapalenie krtani i 2 h wcześniej skończyłem zajęcia...
Ale udało się wszystko w miarę ogarnąć przede wszystkim za sprawą lodów- one jednak są najlepsze na moja krtan:-)
3 h podróż z małymi przygodami i wkońcu mój domek...
Oj ta radość na widok mojej chołpki- bezcenna ...
Mój pokoik...
Moje wyrko...
Mój telewizor...
I nawet moj sufit na którym znam każda kropkę 😊
Bo wszędzie dobrze ale w domu najlepiej...
Odrazu lepiej...
Można odpocząć po wygibaskach i tylu nowościach...
Mam 2 dni na regenerację i od poniedziałku powrót do dalszej pracy ...
Dziękuję wszystkim z Michałkowa za wspaniałe zajęcia i pokazanie nowych możliwości mojego ciała...
Dziękuję ciocia Ania , Ciocia Joasia i Ciocia Dorota a także Wujo Piotr i Lila za super terapię i " wycisniecie" z mojego ciałka czegoś co można nazwać kolejnymi mini sukcesikami...
Nowa moc do działania jest...
A teraz uciekam chrapciac...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz