Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 25 czerwca 2017

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.

23 czerwiec

Dziś święto...
Święto Mojego Osobistego Tatulka...

Wiem Tatulku ...
Zmieniłem Twoj Świat o 180 stopni ...
To ja Ksieciunio Nosalek stałem się najważniejszy :-)
Początki były bardzo ciężkiej ale Twoja i Mamci miłość , bliskość sprawiła że czułem się bezpieczny i najtrudniejsza walkę o życie Wygralem...

Wiem że ci jest ciężko...
Wiem że nie pokazujesz tego jak cierpisz gdy ja cierpię...
Wiem że ci przykro gdy widzisz moich rówieśników grających w piłkę a wiesz ze ja nigdy w nią nie zagram z Tobą...
Wiem że chciałabyś wybrać się ze mną na męski wypad pozostaje tylko spacer moim " Mercedesem "
Wiem że chciałbyś zrobić ze Mną to co inne dzieci robia ze swoimi tatusiem...
Wiem że czekasz na słowo " Tata "...
Wiem że chcesz dać mi wszystko czego potrzebuje...
Wiem że chcesz być obok mnie...
Wiem że jestem dla Ciebie wszystkim ...

niestety dziś w ten dzień jesteś daleko ode mnie ale wiedz że Cie Kocham tak jak Kochasz Ty mnie...
Wiedz że Dziękuję Ci za to że prostu JESTEŚ ...
Dziękuję

Nasza Trójka pokona każda przeciwnośc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz