Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 6 czerwca 2017

 1 czerwca


Dzień Dziecka...
Święto świętem ale obowiązki trzeba zaliczyć ...
A jako że dziś ostatni dzień wygibaskow przed łikendzikiem więc trzeba było poczwórnie spiąc mięsniaczki tu i tam a tu i tam jest rozluźnić...
Ufff
Takie to wszystko skomplikowane...
Pogoda też swoje daje po kosciach bo brak humorku dziś mnie dopadł...
Ale przed kolacja odwiedziła mnie nowa Ciocia z nowymi już moimi kumplami -Mikołajem i Karolem... humorek odrazu zmiana - uśmiech i brykanko..
Odwiedzili mnie z prezencikiem z okazji dzisiejszego święta...
Ogromne ogromniaste mega ogromniaste DZIĘKUJĘ 😚😚(Wujo wiem że nie mogłeś dotrzeć ale mam nadzieję że kiedyś uda mi sie i Tobie osobiście podziękować)...
Mówicie co chcecie ale Anioły istnieja...
Żyją wśród nas po cichutku ale ich serca i dobroć sprawiaja że łzy napływają do oczow a nadzieja powraca i siła...
Siła która w chwilach gdy bezsilność dotyka już dna, dodaje nam "pałera" i zaczynasz wierzyć i walczyć i frunac ku nadzieji...
Nadzieji w lepszy dzień...
Kochani każdemu zawsze staram się dziękować za pomoc...
Za zbiórkę nakrętek ...
Za wpłaty na moje konto ...
Po prostu za pamięć...
Bo fajnie wiedzieć że ktoś kibicuje mi z całego serca a przy okazji chce mi pomóc...
Bez Waszej pomocy nie funkcjonowałaby jak funkcjonuje
....
Kto mnie zna dłużej niż 4 lata wie jak było na początku moje drogi o a jak jest teraz i to
DZIĘKI WAM

Co Wam mogę " powiedzieć "
moje oczy " mowia " Dziekuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz