Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 7 września 2017

11 sierpień

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Ona śpi a ja ...
A ja sobie leżę i kukam ;-)
Wczorajszy wieczór to walka z flegmula wymiotami i wcisnieciem we mnie płynów abym się nie odwodnił..
Było ciężko ...
Powolutku strzykawka po 3 ml i jakoś dałem radę ...
Dla porównania :3 dni temu jadłem 3 razy w nocy po 240 ml a tej nocy -40 ml ...
Dziś humorek i apetyt jest ...
Przypuszczalnie kryzys zarzegnany...
Wybrałem się z Wikusia i mama na zakupy po pora bo brakło nam do zupki ale jak szybko wyszliśmy tak szybko wrócilismy do mojego pokoiku ...
Temperatura wręcz obłedna...
grubo ponad 30 stopni to nie dla mnie przyjemność ...
W pokoiku wiatraczek przejęty przeze mnie choć i on nie daje rady ale zawsze to jakaś ulga...
Buziaki w nosalki pa

Dziękuję Cioci Gosi i Anecie za zgłoszenie się z chęcią pomocy podczas Agro 😙😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz