Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 25 września 2017

17 wrzesień

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Witajcie po dłuższej przerwie...
Oj co to by za tydzień...
W skrócie mówiąc "działo się "...
Od poniedziałku zajęcia z Wujaszkami i Ciociami z którym nie ma czasu na nudę a przy okazji najważniejsze
nauke nowych rzeczy ...
Coraz lepiej " łapie " po co mam ręce i nogi ...
moja lewa ręka zaczyna działać tak jak ja chce a więc tu ruszyć tu rozwalić nią a tu coś zwalić hehe...
Niech się dzieje 😊
W piątek byłem na dodatkowych zajęciach w osrodku "Gromadka" gdzie mamcia zostawiła mnie samego z Ciociami i mogłem pobyć z innymi dzieciakami ...
Zbytnio do domu nie mialem weny wracać ale popołudniowe obowiązki wzywały..
Od przyszłego tygodnia będzie to jeszcze dłuższy pobyt ( ja się bardzo cieszę tylko mamcia ma pierta bo po ponad 7 latach trudno tak zagospodarować "wolny"czas beze mnie ... )
Wszystko będzie fajowo 😉😉
Zbiórka z Agro Promocji już rozliczona -podsyłam potwierdzenie i jeszcze raz Dziękuję...
Już za parę dni będziecie mogli nabyć "pozostałości " które pozostały z kiermaszu i wesprzeć moje leczenie oraz rehabilitację ( a jak widzicie jest coraz lepiej)...
No to tak w skrócie co tam w moim Nosalkowym świecie...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz