Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 12 września 2017

8 wrzesień 

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Czy Wy to widzicie ??
Tak...
Mam niespodziankę...
To mój TATULEK ...
mój własny osobisty TATULEK...
Ja to go tak kocham że mamcia to poszła teraz w odstawke i tylko TATUS się liczy... trzeba pobyć z facetem a nie tylko kobitki i kobitki ...
Aby odkupić moją "zdradę "pomagałem z Tatulkiem mamci przy produkcji ostatnich ozdób na kiermasz który już za..
O ja...
To za 2 dni ...
Radochy było dużo choć to godzina 21 ale jak trzeba pomóc to nie ma wyjścia ..
Jutro będę dokładnie wiedział lokalizacje namiotu podczas Agro Promocji więc zapraszam po więcej informacji...
Uciekam teraz wtulic się w Tatulka ramiona i poprostu chrapciac
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz