Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 28 października 2017

27 wrzesień

Król Nosal I rozpoczyna nową przygodę ...
Wczoraj zajęcia odwołane bo flegmula aż za bardzo się rozszalała i organizm osłabiony ale dziś już choc humorek lepszy...
Leki poszły w ruch...
W nocy jadłem " tylko "4 razy i 2 doiłem picie żeby nadrobić stary z dnia ..
Niestety widać że już trochę ciałka ubyło ;-(
Staram się ładnie zjadac jednak odruch wymiotny pojawia się tak znikąd że trudno nad nim zapanować....
Wymioty przez flegmule poraniły mi pewnie gardełko i trochę czasu minie zanim to wszystko się tak ustabilizuje...
No cóż...
dawno było nudno od chorób to teraz zaczynają przygody których tak nie lubimy-wszyscy...
A ja ...
Ja rozpoczynam przygodę z komunikacją alternatywną bo wiecie....
Kumaty jestem ale zamknięty w ciele z ograniczeniami...
Chce się porozumiewać i chce żeby świat mnie rozumiał ...
Dziś pierwsze próby i ...
Bylo super...
2 symbole znam bo z mamcia na nich pracujemy jednak jaka radość pojawiła się na mojej buzi gdy po uderzeniu w to urzadzonko i symbol on PRZEMÓWIŁ ...
Chyba szykuje się zakup osobistego urzadzonka...
Jutro od rana wygibaski więc uciekam chrapciac
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz