Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 19 grudnia 2017

26 listopad



A wiec pora na ogloszenia Nosalkowe...
Na poczatku chce podziekowac Wam za 1% podatku jaki przekazaliscie dla mnie a co za tym idzie ..wsparliscie moja dalsza walke ...
Sa to urzedy skarbowe w :
Nowym Saczu
Brzesku
Krakow -Stare Miasto,Krowodrza,Prądnik,Nowa Huta,Podgórze i Śródmiescie
Sucha Beskidzka
Wadowice
Pruszków
Kielce
Skarżysko-Kamienna
Wołów
Wrocław-Krzyki
Nowy Targ
Białobrzegi
Siedle
Będzin
Chorzów
Żywiec
Grodzisk Wielkopolski
Kłodzko
Lublin
Toruń
Krosno
Krościan
Poznań
Poznań Grunwald
Poznań Nowe Miasto
Bochnia
Oświecim
Myślenice
Grójec
Wyszków
Wąbrzeżno
Chrzanów
Starachowice
Warszawa Ursynów
Warszawa Bielany
Proszowice
Opole
Bydgoszcz
Koszalin
Hajnówka
Wieliczka
Mińsk mazowiecki
Jastrzebie zdroj
Kętrzyn
Olsztyn
Janów lubelski
Krasnik
Kazimierzy wielkiej
Boleslawiec
Glogów
Mielec
Nowy Tomyśl
Białystok
Cieszyn
Czestochowa
Lublińcu
Kamien pomorski
Wieluń
Limanowa
Olkusz
Tarnow
Ostrołęka
Brzeg
Dębica
Leżajsk
Wodzisław Śląski
Działdów
Konin
Sroda Wielkopolska
Dzierżoniów
Maków Mazowiecki
Tuchola
Kielce
Katowice
Gdańsk
Wąbrzeżno
Łódź- śródmieście
Choszczno

Dzieki zbiorka i Waszemu wsparciu bedzie wkoncu moja wymarzona kamizelka ktora pomoze pozbyc sie flegmuli i skonczyc z wymiotami....
Zamowienie juz poszlo a teraz pozostalo czekac na dostawe ;-)
Cos czuje ze bedzie to prezent pod choinke ;-)
A teraz zbieram sie na imrezke a jak to zobaczycie wkrotce
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz