Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 3 maja 2018

13 kwiecień

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.
Chwila odpoczynku od obowiązków dzieki Cioci Malwinie i Wujowi Marcinowi i ich zaproszeniu do Hotel Górski Raj ***...
Cisza ,spokój, pyszne jedzonko,basen atrakcje dla dzieci wiec to co każdy lubi a i ja się nie nudzę;-)
Dziś wypad do Zakopanego ale niestety deszcz pokrzyzowal nasze plany i skończyło się na kawusi i ze zwiedzania nici wyszły...
Trochę pochrapciałem w samochodziku jednak bez marudzenia droga zleciała...
Tata kierowana, mamcia trzymała za rączkę to bezpiecznie mozna było wypocząć:-)
Jutro ostatni dzień labowania i od poniedziałku z mega energia bedzie mozna wrocic do obowiązków...
Teraz uciekam chrapciac...
Buziaki w nosalki pa
Ps ..

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.
Dopadł mnie wkoncu fryzjer 😁😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz